Вхід Головна Мій профіль Вихід

CАЙТ УЧИТЕ
ЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ,
ЛІТЕРАТУРИ та ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ,
заступника директора з НВР
Слов'янської ЗОШ І-ІІІ ст. 15

ЄФРЕМОВОЇ МАРИНИ МИКОЛАЇВНИ

Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

На допомогу вчителю

Головна » Статті » Методичне об'єднання » Статті

Мета і завдання методичної роботи

Мета і завдання методичної роботи

           Методика є галуззю педагогіки й разом з дидактикою покликана вирішити загальнопедагогічну задачу: підвищення ефективності й удосконалення навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку суспільства.

Завдання методичної роботи:

•  поглиблення, переосмислення, переорієнтація, трансформація раніше набутих філософсько-педагогічних знань відповідно до концептуальних основ та принципів розвитку національної системи освіти, створення інноваційної освітньої системи;

•  вивчення теорії й методики навчання і виховання, етнопедагогіки, психології, досягнень науки з певного фахового напрямку, оволодіння сучасною методологією;

•  впровадження в навчально-виховний процес новітніх теоретичних розробок, передового досвіду, сучасних педагогічних технологій;

•  організаційна, педагогічна та змістовна підтримка експериментальної та інноваційної діяльності педагогів;

•  створення умов для зародження, оцінювання та загальношкільного використання цінного педагогічного досвіду;

•  систематичне інформування педагогів про нові орієнтації щодо змісту й методики навчання й виховання, вивчення державно-нормативних документів про освіту;

•  глибоке осмислення керівниками методичних об'єднань, творчих об'єднань вчителів завдань, змісту, структури та організаційних основ реалізації вимог програм, посібників;

•  виявлення та практичне використання сучасних способів діагностування учнівської успішності, виховання учнів;

•  вивчення стану навчальних досягнень учнів, рівня якості уміння, вихованості учнів, виявлення труднощів у роботі;

•  вивчення, узагальнення та пропаганда перспективного досвіду вчителів;

•  вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки;

•  спонукання і сприяння виробленню у педагогів бажань і вмінь навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконалення педагогічної майстерності;

•  активізація та всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них зацікавленості сучасними науковими ідеями, дослідницькою та експериментальною роботою;

•  допомога у творчій розробці навчальних планів, програм, проектів з певного фахового напряму;

•  організація та стимулювання громадсько–педагогічної діяльності педагогів.

         Сучасна дійсність ставить перед педагогом завдання поновлення і поповнення своїх знань по широкому колу питань, які в сукупності повинні стати змістом навчально-методичної роботи. Це розширення кола інтегрованих, загальноосвітніх і загальнокультурних знань, філософських, методологічних, соціологічних, культурологічних, правових, економічних, технологічних, психологічних.

Категорія: Статті | Додав: efremova-marina (14.09.2011)
Переглядів: 2199 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Звіримо час

Думки відомих
Пошук
Корисні посилання
СайтМетодсоветОсвітній порталПереводчик онлайн�������-����
Відеоуроки
Сайт Сайт
Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz