Основні напрямки роботи з педагогічними кадрами
У нинішній
складний період розвитку та вдосконалення освіти сучасна школа вимагає
реорганізації управлінської діяльності, вироблення нових підходів до
технологічного забезпечення навчального процесу. Розв'язання цих проблем
потребує створення умов, за яких кожний керівник школи, учитель міг найбільш
повно розкрити свої здібності, талант, набути навички дослідницької роботи,
розвивати ініціативу та творчий пошук, використовувати досвід, наукові
дослідження колег.
Для
підвищення професійної кваліфікації педагогів методична робота має бути побудована за
напрямами:
•
діагностично – аналітичний;
•
організаційно – педагогічний;
•
корекційно – консультативний.
Найбільш
ефективні форми та методи роботи:
•
постійний режим консультування;
•
проектне або програмне навчання;
•
активно – ігрові методи навчання;
•
навчання у формі практикуму;
•
науково – практичні конференції;
•
проблемні семінари.
|