Тема:
Біблія як пам’ятник всесвітньої літератури
Мета: забезпечити
в ході уроку засвоєння загальнолюдського елементу культурної спадщини – Біблії,
що відбиває погляди на істину і красу;
сприяти естетичному розвитку учнів;
учити аналізувати твори
мистецтва, розвивати пізнавальні інтереси.
Обладнання: Біблія, ікони,
діапозитиви із зображенням біблійних мотивів, ілюстрації картин біблійного
сюжету, підручник.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Хід уроку:
І. Організаційна
частина.
ІІ. Мотивація
навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Перевірка домашнього
завдання.
1.
Прослухати повідомлення дітей „Пророк
Мойсей – вождь ізраїльського народу”
2.
Розглянути фотографію скульптури
Мікеланджело „Мойсей”.
ІV.
Вивчення нового матеріалу.
1.
Вступне слово вчителя.
2.
Робота з репродукціями картин та фресок
відомих художників на мотиви з Біблії.
·
Чіма да Канельяно „Благовіщення”;
·
Ель Греко „Поклоніння пастухів”;
·
Андреа
Монтенья „Поклоніння волхвів”;
·
Леонардо да Вінчі „Остання вечеря Ісуса
Христа з учнями”;
·
Джотто ді Бондоне „Поцілунок Юди”;
·
Тиціан „Несіння Хреста”;
·
Андреа Монтенья „Голгофа”.
V.
Підсумок уроку.
1. Заключне слово вчителя.
2. Оцінювання учнів.
VІ.
Домашнє завдання.
Написати твір-мініатюру на одну з тем:
„У всьому, що
хочете, щоб чинили вам люди, те саме чиніть їм ви” або
„Люби ближнього
свого як самого себе”.
|