Функціональні обов’язки заступника директора з НВР
1. Організація НВП на основі Статуту школи, навчальних планів, нормативних документів МОН України
- Складання розкладу навчальних занять (2 рази на рік (вересень, січень))
- Складання розкладу індивідуальних занять (вересень, січень)
- Складання розкладу факультативів (2 рази на рік)
- Складання розкладу для учнів, які навчаються вдома (2 рази на рік)
- Підготовка проектів навчальних планів (2 рази на рік)
- Складання графіка чергування вчителів (2 рази на рік)
- Складання графіка шкільного контролю (1 раз на рік)
- Складання графіка контрольних робіт (2 рази на рік)
- Підготовка режиму роботи школи (1 раз на рік)
- Підготовка режиму роботи учнів (1 раз на рік)
- Підготовка авторських і адаптованих програм варіативної складової навчального плану на наступний рік (за потреби).
2. Забезпечення виконання навчальних програм
- Перевірка календарного планування (вересень, січень)
- Індивідуальна співбесіда з учителями з питання виконання навчальних програм (2 рази на рік)
- Підготовка карток обліку виконання навчальних програм на наступний рік (червень)
- Заповнення облікових карток з виконання навчальних програм (червень, серпень)
3. Керівництво і контроль за роботою вчителів
- Складання шкільного графіка контролю на підставі річного плану роботи школи (серпень - вересень)
4. Керівництво і контроль за рівнем навчальних досягнень учнів з окремих предметів
- Складання шкільного графіка контролю на підставі річного плану роботи школи (серпень-вересень)
- Засідання педради з питання рівня викладання і навчальних досягнень з окремих предметів (згідно річного плану)
5. Керівництво і контроль за успішністю і поведінкою учнів
- Складання шкільного графіка контролю на підставі річного плану роботи школи (серпень - вересень)
6. Керівництво і контроль за роботою предметних гуртків
- Складання шкільного графіка контролю на підставі річного плану роботи школи (серпень - вересень)
7. Керівництво і контроль за роботою факультативів
- Складання шкільного графіка контролю на підставі річного плану роботи школи (серпень - вересень)
8. Керівництво і контроль за проведенням індивідуальних занять
- Складання шкільного графіка контролю на підставі річного плану роботи школи (серпень - вересень)
9. Керівництво і контроль за роботою з учнями, які навчаються вдома
- Складання шкільного графіка контролю на підставі річного плану роботи школи (серпень - вересень)
- Анкетування батьків із проблеми організації навчання вдома (серпень - вересень)
10. Організація роботи із забезпечення навчальних кабінетів наочністю і технічними засобами навчання
- Аналіз матеріальної бази кабінетів у поточному навчальному році (1 раз на семестр)
- Аналіз забезпечення навчальних кабінетів наочністю (1 раз на рік)
- Консультація щодо складання плану роботи навчального кабінету (серпень)
- Контроль за складанням планів роботи навчальних кабінетів (вересень)
- Внесення пропозицій щодо дообладнання навчальних кабінетів (травень)
11. Поповнення шкільної бібліотеки, методичного кабінету навчально-методичною, художньою літературою, журналами, газетами
- Аналіз бібліотечного фонду шкільної бібліотеки і методичного кабінету (травень)
- Поповнення картотеки « Документи про освіту» (постійно)
12. Організація роботи з узагальнення й поширення ППД
- Узагальнення досвіду вчителів школи, які атестуються (підтверджують) на вищу категорію, педагогічне звання (протягом року)
- Підготовка тематичних методичних альманахів (жовтень)
- Робота з поповнення картотеки ППД школи, міста… (протягом року)
- Організація творчих звітів учителів (лютий, березень)
- Складання графіка проведення відкритих уроків (жовтень)
13. Організація методичної роботи з предметів
- Аналіз роботи вчителів з методичної проблеми (березень)
- Аналіз роботи МО вчителів-предметників (червень)
- Консультації з планування роботи МО на наступний навчальний рік (червень)
- Консультації вчителів з питань планування самоосвіти на наступний рік (серпень)
- Контроль за заповненням вчителями інформаційних карток з методичної проблеми (квітень, травень)
- Індивідуальні співбесіди з питань методичних утруднень учителя (1 раз на семестр)
- Засідання методичних об’єднань (4-5 разів на рік)
- Аналіз роботи МР школи (червень)
- Планування роботи МР школи (червень)
14. Регулювання навчального навантаження учнів
- Складання графіків проведення к/р відповідно до розкладу занять (вересень)
- Перевірка обсягу д/з (січень)
15. Складання проекту навчального плану
- Аналіз рівня реалізації навчального плану за поточний рік (лютий)
- Вивчення нормативних документів на наступний рік (лютий- березень)
- Вивчення освітніх запитів замовників освітніх послуг (лютий - квітень)
- Аналіз реалізації Концепції розвитку школи в поточному році (лютий - березень)
- Аналіз використання варіативної складової плану (лютий - квітень)
- Анкетування учнів з метою виявлення освітніх потреб (лютий - квітень)
16. Контроль за правильністю оцінювання навчальних досягнень учнів
- Аналіз об’єктивності виставлення тематичних (постійно)
- Аналіз об’єктивності оцінювання навчальних досягнень за І та ІІ семестри і рік (2 рази на рік)
- Аналіз об’єктивності оцінювання навчальних досягнень під час ДПА (травень-червень)
17. Організація і проведення ДПА
- Вивчення нормативних документів МОНУ (постійно)
- Підготовка заходів щодо організованого закінчення навчального року (березень-травень)
- Аналіз організації повторення навчального матеріалу (1 раз у ІІ семестрі)
- Складання розкладу передекзаменаційних консультацій (березень-квітень)
- Складання розкладу ДПА (квітень)
18. Звітно-аналітична документація про стан НВП
- Аналіз діяльності школи за навчальний рік (травень)
- Підготовка статистичних звітів (вересень, січень, червень)
- Аналіз моніторингових відстежень (постійно)
19. Ведення документації з НВП
- Підготовка організаційних та аналітичних наказів (постійно)
- Аналіз стану класних журналів, журналів факультативів, індивідуальних занять тощо (щотижня з різних питань)
- Аналіз стану учнівських зошитів та щоденників (2 рази на рік)
- Ведення обліку пропущених та заміщених уроків (постійно)
- Проведення методичної наради щодо ведення шкільної документації та дотримання орфографічного режиму (2 рази на рік)