Вхід Головна Мій профіль Вихід

CАЙТ УЧИТЕ
ЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ,
ЛІТЕРАТУРИ та ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ,
заступника директора з НВР
Слов'янської ЗОШ І-ІІІ ст. 15

ЄФРЕМОВОЇ МАРИНИ МИКОЛАЇВНИ

Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Сьогодні в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Конкурси
Сайт Сайт
Про погоду
Погода в Україні
Моя планета
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

На допомогу вчителю

Головна » Статті » Українська мова » Поняття про текст

Міжпредметний зв'язок "українська мова-математика"

Завдання 1

         Чи можна ці речення назвати текстом? Чому? Сформу­лювати основну думку, визначити тему.

         Числа 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12..., які використовуються при лічбі предметів, називають нату­ральними.

         Наприклад, числа 24, 60, 365, 1 000 000 — натуральні числа.

         Зазначимо, що не всі числа, якими ти користуєшся, - натуральні. Так, числа 0, 1/2, 1/3 не є натуральними.

         Найменшим натуральним числом є число 1. Однак найбільшого натурального числа не існує.

 

Завдання 2

         Прочитати. Визначити тему та мікротему тексту. У якому стилі написано цей текст?

         Як дім будують із цегли, а слова складають з літер, так натуральні числа записуються за допомогою спеціальних значків, які назива­ються цифрами. Цих цифр десять 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Натуральні чис­ла записані однією цифрою, нази­вають одноцифровими, двома — двоцифровими, трьома — трьоцифровими і т. ін. Взагалі в математи­ці всі числа, крім одноцифрових, називають багатоцифровими.

 

Завдання 3

         Прочитати. Визначити тему та ос­новну думку тексту, поділити текст на абзаци.

         У місцях, де жили стародавні лю­ди, археологи знаходили предмети з вибитими пратами, подряпани­ми рисочками, глибинними зару­бинами. Ці знахідки свідчать про те, що вже в кам'яному віці люди вміли не тільки рахувати, а фіксува­ти («записувати») результати своїх підрахунків.

 

Завдання 4

         Прочитати. Визначити тему та ос­новну думку тексту, поділити текст на абзаци.

         Найвидатнішим досягненням люд­ства є сучасна десяткова позиційна система числення. За допомогою цієї системи записують як завгод­но великі числа, використовуючи лише десять різних цифр. Таке мож­ливо тому, що одна й та сама цифра має різні значення залежно від її позиції в числі. Цифри 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 називають арабськими. Однак араби лише розповсюджу­вали систему, створену індусами. Деякі племена і народи використо­вували інші позиційні системи чис­лення. Наприклад, індіанці маца використовували двадцяткові сис­тему, а стародавній народ шумери — шістдесяткову.

 

Завдання 5

         Прочитати. Визначити тему та ос­новну думку тексту.

         Сліди двадцяткової системи мож­на віднайти в деяких європей­ських мовах. Так, французи за­мість «вісімдесят» кажуть «чоти­ри рази по двадцять». Розбит­тя однієї години на 60 хвилин, а однієї хвилини на 60 секунд — приклад явного спадку шістдесяткової системи. Загальна кількість пальців на руках і на ногах стала основою для створення двадцятко­вої системи.

Категорія: Поняття про текст | Додав: efremova-marina (30.10.2011)
Переглядів: 811 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Звіримо час
Думки відомих
Пошук
Корисні посилання
СайтМетодсоветОсвітній порталПереводчик онлайн�������-����
Відеоуроки
Сайт Сайт
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz